Pengikut

Selamat Datang Ke Radio Online Ku

Winamp windows Media Player Real Player

Sila klik mana-mana player di atas untuk mendengar SapsaiFm


/>
Sapsai.FM Diaktifkan Oleh Fantasi Media | Terima Kasih Fantasi Media. Sapsai.FM bersiaran 24 jam tanpa henti. Sekiranya anda melihat status radio Sapsai.FM|Ini Barang mesti mau tenang itu menandakan tiada penyampai yang bertugas tapi anda masih boleh mendengarkan lagu di Sapsai.FM. Nantikan dj yang bertugas untuk menemani anda. AMARAN : Lagu- lagu yang berkumandang di Sapsai.FM hanya sekadar untuk PROMOSI sahaja. Sila Sokong artis dan industri muzik tanah air kita dengan cara membeli KARYA yang ASLI dan pastikan anda menaip di chatting Sapasai.FM dengan menggunakan perkataan yang sopan bagi mengelakkan Ip anda di banned atau di hack. terima kasih atas kerjasama anda. Sapsai.FM kita-kita juga bah... Ini Barang Mesti Mau Tenang Terima Kasih atas sokongan anda. Bangunkan kami kalau kami terlena dan bantu kami kalau kami jatuh.?

Fb Like

Sapsai.fm Komuniti Ateh Wildan

Jumaat, 24 Disember 2010

Kisah Jenaka Suami Isteri (Agak panas Sikit)

   Ada sepasang pengantin baru sedang menikmati malam pertama mereka. Pengantin lelaki ini memang biasa dengan kehidupan di bandar dan agak komodenan sedikit berbanding dengan pengantin perempuan yang tinggal di kampung dan masih tidak begitu mengikuti arus perubahan. Di malam pertama mereka, si pengantin lelaki telah menggunakan kondom sewaktu 'bersama' dengan isterinya. Lalu si isteri kehairanan dengan tingkah laku suaminya dan juga merasa gembira.

   Pada keesokan harinya dengan muka yang riang gembira, si pengantin perempuan pergi ke tempat ibunya untuk menceritakan perisitiwa yang telah berlaku. Lalu si ibu pun bertanya " kenapa dengan kau ni hapy semacam jew? apa jadi semalam?" lalu si anak perempuannya menjawab "best mak, saya suka. Yang lagi best tu mak, abg 'punya' masih baru. Siap dengan plastik, dia belum  buka lagi mak." Lalu si ibu tercengang kebingungan sendiri.

   Satu hari, pengantin baru ini telah mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu berlaku disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap. Lalu dokor itu berkata "Untuk sementara waktu ini, saya ingin menasihati kamu berdua supaya menghadkan atau menggurangkan kegiatan seks kamu. Sebaiknya kalau hendak 'bersama' hanya dua kali seminggu sahaja dan jangan lebih dari itu. Untuk memudahkan kamu mengingati, saya sarankan kamu melakukan hubungan seks hanya pada hari yang bermula dengan huruf 'S' sahaja iaitu pada hari Selasa dan Sabtu" saran doktor dengan bersungguh-sungguh.

   Seminggu selepas berjumpa doktor, pasangan itu, maklumlah orang baru berkhawin ni macam mana. Pada malam ketiga berpuasa dari "membuat hubungan itu", si suami tidak dapat lagi bersabar dan menahan nafsunya lalu perlahan-lahan si suami "memulakan langkah" menggesel-geselkan badan mendekati isterinya, lalu mencium isterinya yang sedang tidur sehingga isterinya terjaga dari tidur. Lalu si isteri berkata "aik bang, hari ini hari apa bang?" tanya si isteri kepada suaminya. Lalu si suami menjawab "erkkkk, hari ini hari 'SSSumaat' yang. Takpe kan yang".? jawapan selamba dari suaminya. Lalu si siteri membalas lagi "memang elok dan ok sangat la tu bang. Sayang pun memang nak tunggu hari 'S'.    -Tamat-

P/S Tidak salah untuk melakukan hubungan sesama suami isteri yang sah cuma biarlah berpadah-padah. Bagi yang muslim, kita disunatkan melakukan 'hubungan' pada malam jumaat kerana di samping mendapatkan kenikmatan kita juga akan perolehi pahala.

1 ulasan: